Weet iemand een PC programma waar mee je Remixen kan maken?

Ben op zoek naar een PC programma waar ik bijv 60 muziek nummers kan selecteren en op een knop druk en een mix krijg van 30 min.

Waar je in kan selecteren welke gedeelte je van de nr wilt horen in de mix,
maar als je eerst de muziek nummers moet knippen ook geen probleem.
waar ook overgang effecten in zitten die je kan aanpassen wanneer je die niet mooi vind. Of als je de mix niet mooi vind dat je met 1 druk een nieuwe mix krijgt. En dat je het natuurlijk kan op slaan om op een cd voor in de auto of op je MP3 of telefoon te luisteren.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (1)

Wat je allemaal opnoemt zit best wel wat ouderwets handwerk bij (jaja, ook muziek mixen is een vak en deels mensenwerk)
Gratis software gaat vaak niet heel veel verder dan een "jukebox"- principe waarbij je random hele nummers kunt spelen, met soms wat extra mogelijkheden om overgangen mooi te laten verlopen.

Je zou wat kunnen vogelen met dergelijke programma's. Daar zijn er namelijk heel veel van.

http://mixxx.nl.softonic.com
http://nl.softonic.com/s/muziek-mix-programma (30 stuks)
http://www.virtualdj.com

Een programma dat meer in de buurt komt van wat jij wilt is bijvoorbeeld Traktor Pro, maar dat is niet gratis en zeker niet makkelijk.

Toegevoegd na 37 seconden:
https://www.native-instruments.com/en/products/traktor/dj-software/traktor-pro-2/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Pas op voor downloadsites als Softonic! Softonic levert PUPs (Potential Unwanted Program; letterlijk vertaald potentieel ongewenst programma). PUP's bestaan uit ongewenste toolbars, browser plugins, en aanverwante software die vaak bij gratis software meegeleverd worden en al dan niet ongevraagd meegeïnstalleerd worden.
Vaak blijkt men na installatie opeens last te hebben van malware... Dus tijdens installeren zeer goed opletten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, bij veel gratis moet je wel het een en ander afvinken voor je installeert. Maar dat is feitelijk de "prijs" die je betaalt voor "het nieuwe gratis" ;-)
Opletten geblazen dus.
Dat is bij Adobe al ; elke keer opletten dat je niet per ongeluk dat irritante McAfee installeert.