Wat is de vorm van het liedje Burn van Ellie Goulding?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Amadea
8 jaar geleden
Wat bedoel je daarmee?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat de strofen en refreinen zijn en of er een brige of tussenspel is. Eventueel ook een voorrefrein en naspel?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan je niet gewoon ergens een partituur googelen?
Amadea
8 jaar geleden
Nee, dat kan niet want dat is auteursrechtelijk beschermd. Die zul je moeten kopen.
Siri1995
7 jaar geleden
Als je wil weten wat het liedje inhoud en waar t over gaat, is hier de vertaling: http://songteksten.net/translation/7576/96252/ellie-goulding/burn.html

Antwoorden (2)

Als ik je vraag goed begrijp denk ik dat je bedoeld:

"wat voor muziek genre is Burn - Ellie Goulding?"

Dit is: Electropop
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
intro - verse - pre-chorus - chorus - verse - pre-chorus - chorus - bridge - chorus - outro