Wanneer komt One Direction naar Nederland, België of Duitsland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ergens volgend jaar volgens mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wil ik ook wel weten

Antwoorden (4)

Volgens hun site (bij Events) treden ze tot augustus 2013 alleen in de VS, Canada en UK op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meiden Magazine heeft gebeld met Zayn Malik, en ze vroegen wanneer ze zouden komen.. en hij heeft gezegd dat ze Later dit jaar een tour zouden maken ! maar het is niet zeker !! :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals mijn voorgangers al zeiden: 'Dit is nog niet bekend' klopt.
One Direction treed volgens geruchten pas op in eind 2012 begin 2013. Of dit waar is weet volgens mij bijna niemand. Ik heb het hele internet afgezocht voor deze vraag, maar wanneer ze precies optreden is niet bekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
One Direction komt de komende tijd in ieder geval niet naar Nederland, België of Duitsland.

De band komt dit jaar wel naar Europa. Vanaf 22 februari 2013 zal One Direction in het Verenigd Koninkrijk en Ierland optreden. Deze optredens duren tot 23 april 2013, dus vrij lang. Misschien kun je dan een keer met de boot naar Engeland, maar het zal in ieder geval vrij duur gaan worden. Het is maar wat je er voor over hebt.

Als je wilt weten waar One Direction allemaal optreedt, zie dan de link: