nee, wel als je het nummer van YouTube download.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het kan downloaden kan je het overal op zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met YOutube Downloader muziek downloaden van youtube en vervolgens verslepen naar je USB stick (Computer -> USB)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het kan als je het download via realplayer gaat het heel makkelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,

Dat kan. Hier kan je een Youtube MP3 downloader downloaden: http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm .
Als het downloaden klaar is moet je hem dan installeren & opstarten. Daar staat verder wel hoe je het moet doen. Als je de MP3tjes op je computer hebt staan kan je ze op je USB-stickje zetten.
Veel geluk!

Selma
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad een heel goed programma, je kan zelfs de filmpjes erbij downloaden, en mee op de stick zetten. Plusje
met de site http://www.listentoyoutube.com/ heb je je favoriete nummer binnen 1 minuut op je computer staan