Hoe kan je muziek op een Mp4 speler difrnce MP1850 zetten? Hij zit vast in een "oplaad-stand" en ik krijg hem daar niet uit!

Ik heb net een nieuwe Mp4 speler, de Difrnce MP1850.
Moet nu al toegeven dat ik het een stom ding vind.
Maarja,
Als ik hem in de pc doe verschijnt er geen nieuwe map waar ik muziek naar toe kan verplaatsen.
In de handleiding staat dat er 2 standen zijn, 1 om op te laden in de computer en de andere om er muziek op te zetten.
Er staat niet in het boekje hoe je hem kan wisselen van stand.
Ik heb het instellingen menu al uitgepluist maar daar staat die ook niet bij.
Op internet is er ook niks over te vinden.
Ik hoop dat iemand informatie heeft en mij kan helpen!
Bedankt,
Iris

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
5.9K

Antwoorden (2)

Misschien vind je hier iets http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/487283-mp4-difrnce-mp1850
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval eerst de software installeren. Daarna de MP4 aansluiten.
Normaal zou je via verkenner muziek erop moeten kunnen zetten.