Ja hoor waarom niet... Zolang het maar met respect gebeurt. En met goede bedoelingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En wat zou het effect zijn als het zonder respect gebeurt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan worden de kaarten boos, natuurlijk en gebeuren er vreselijke dingen, die trouwens ook zouden gebeuren als er überhaupt geen tarotkaarten zouden bestaan.
Het is echt onvoorstelbaar wat mensen allemaal niet geloven!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Och koolmeesje het lijkt alsof jij niet helemaal bekent bent met tarot kaarten. Het is geen waarzeggerij hè. Maar een middel om een andere kijk op een probleem te krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien kun je dat even toelichten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aan je wat vreemd geplaatste reactie: "Wanneer het respectloos gebeurt, moet je maar afvragen of de persoon die ze leest wel de beste bedoelingen met jou voor heeft." Zie ik dat je de vraag niet goed begrijpt (of iig niet zoals Mk en ik hem begrijpen): Dit is de voorstelling: Linda073 (lezer, normaliter ook de legger)
Mrtomaat (nu de legger, zonder respect en met kwade bedoelingen muahahahaaa)
mobie1980 (gelezene?) Ik schud de kaarten en leg ze neer met de slechtste bedoelingen(?)...
Linda073 gaat lezen wat de kaarten betekenen. Wordt jij mobie er slechter van als ik de kaarten leg ipv Linda073, dat is de vraag. Moolkeesje en ik beweren van niet aangezien de kaarten net zo random vallen als dat Linda ze laat vallen. De lezer blijft namelijk dezelfde. O.T.
Tarotkaart leggen, althans wat ik ervan gezien heb is een stel algemene uitspraken doen die voor iedereen in meer of mindere mate gelden. Beetje zoals astrologie. Geheel uitgelegd door: http://en.wikipedia.org/wiki/Forer_effect