Typisch voor vissen verschilt nogal. (van persoon of van een bepaalde maand) maar een perfecte match zou natuurlijk iemand zijn waarvan de horoscoop vissen is. Dan heb je veel vergelijkingen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
Typerend voor Vissen is dat het gevoelige en zeer intuitieve mensen zijn. Dit teken "zuigt"als het ware de sfeer op van de ruimte waarin hij/zij is als een spons en voelt (on-) bewust de stemming aan waarin de ander is of de pijn die een ander heeft. Als de Vissen zich daar niet van bewust is neemt hij/zij ongewild zulke pijnen over.
Het wonderlijke is dat men bij veel Vissen het hart opent en aan hen geheimen vertellen die men nog nooit aan anderen vertelde. Vissen wekken blijkbaar vertrouwen op.
Vissen houdt van vrijheid, en kan chaotisch zijn. Het is in ieder geval een waterteken, astrologisch gezien.
Het zou dus goed kunnen matchen met andere watertekens als Kreeft en Schorpioen. Hoewel de laatste wel eens wat te harde steken onder water kan geven en dat kan moeilijk zijn voor de gevoelige Vissen.
Vissen met Vissen kan ook natuurlijk, maar dan versterk je wel elkaars gevoeligheid, wat niet altijd even gunstig uitpakt. Een waterteken kan het vaak ook goed vinden met een aardeteken zoals Stier, Steenbok en Maagd. Die "gronden" de Vissen wat en halen hun Vissengeliefde weer terug naar de aarde wanneer Vissen innerlijk weer eens op verre reizen was in andere dimensies. Bovenstaande is wel erg algemeen gesteld als je bedenkt dat het in de astrologie ook om vele, vele andere factoren gaat. Om te weten welk teken jou persóónlijk zou kunnen aanvullen in een relatie dien je eigenlijk de geboortedatum, tijd en plaats te weten.
Pas dan kan je er een beetje een idee van krijgen. Toch is het vooral belangrijk om gewoon zélf uit te zoeken of iemand een fijne geliefde voor je kan zijn.
Astrologie heeft mij wel eens kunnen helpen verhelderen waarom het in een relatie niét lukte. Het bracht me wat meer inzicht, hoewel ik me er zeer van bewust bent dat dit voor veel mensen onzin is. Hoe dan ook, voel en ervaar zélf hoe je relatie is.
En misschien kan astrologie dat bevestigen.
Kristal
11 jaar geleden
hm... 't was al laat gisteren ;-) 'k heb het even verplaatst, dank je voor je alertheid mjager.
Om uit te vogelen wie je perfecte match is kun je de liefdestest doen op horoscoopweb. Ik zou mij er echter niet op blind staren, je perfecte match is nog altijd de persoon waarbij je, jezelf kunt zijn en of dit nu een vissen is of een ram.... maakt volgens mij niet zoveel uit. iig succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Typerend voor Vissen is dat het gevoelige en zeer intuitieve mensen zijn. Dit teken "zuigt"als het ware de sfeer op van de ruimte waarin hij/zij is als een spons en voelt (on-) bewust de stemming aan waarin de ander is of de pijn die een ander heeft. Als de Vissen zich daar niet van bewust is neemt hij/zij ongewild zulke pijnen over.
Het wonderlijke is dat men bij veel Vissen het hart opent en aan hen geheimen vertellen die men nog nooit aan anderen vertelde. Vissen wekken blijkbaar vertrouwen op.
Vissen houdt van vrijheid, en kan chaotisch zijn.

Het is in ieder geval een waterteken, astrologisch gezien.
Het zou dus goed kunnen matchen met andere watertekens als Kreeft en Schorpioen. Hoewel de laatste wel eens wat te harde steken onder water kan geven en dat kan moeilijk zijn voor de gevoelige Vissen.
Vissen met Vissen kan ook natuurlijk, maar dan versterk je wel elkaars gevoeligheid, wat niet altijd even gunstig uitpakt.

Een waterteken kan het vaak ook goed vinden met een aardeteken zoals Stier, Steenbok en Maagd. Die "gronden" de Vissen wat en halen hun Vissengeliefde weer terug naar de aarde wanneer Vissen innerlijk weer eens op verre reizen was in andere dimensies.

Bovenstaande is wel erg algemeen gesteld als je bedenkt dat het in de astrologie ook om vele, vele andere factoren gaat. Om te weten welk teken jou persóónlijk zou kunnen aanvullen in een relatie dien je eigenlijk de geboortedatum, tijd en plaats te weten.
Pas dan kan je er een beetje een idee van krijgen.

Toch is het vooral belangrijk om gewoon zélf uit te zoeken of iemand een fijne geliefde voor je kan zijn.
Astrologie heeft mij wel eens kunnen helpen verhelderen waarom het in een relatie niét lukte. Het bracht me wat meer inzicht, hoewel ik me er zeer van bewust bent dat dit voor veel mensen onzin is.

Hoe dan ook, voel en ervaar zélf hoe je relatie is.
En misschien kan astrologie dat bevestigen.

11 uur geleden
Kristal