Omdat astrologie gewoon een leuk spelletje is, en helemaal NIETS maar dan ook helemaal totaal NIETS met de werkelijkheid of wetenschap te maken heeft.
Iedere idioot mag dus aan elk sterrenbeeld plakken wat hij maar wil, voorspellen wat hij maar wil, bijpassende kleuren en edelstenen (al even nietszeggend) er aan hangen die hij maar wil ; enige lijn of logica zit er toch niet in, laat staan enige reele achtergrond.

Je kunt zelfs voor elk sterrenbeeld een haardracht verzinnen, of een weekmenu, of een huisdier, of een hobby, maakt allemaal geen reet uit, het gaat toch nergens over, maar blijkbaar zijn er toch nog heel veel mensen die het allemaal slikken voor zoete koek.

Jammer, want om de onzin achter astrologie in te zien, hoef je niet eens zo heel ver te graven of diep te zoeken, je hoeft er zelf niet eens zo erg over na te denken, zo dik ligt de onzin er bovenop. Kies dus gewoon de kleur die je toch al het leukst vond, en vertel je zelf dat die kleur bij je sterrenbeeld hoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
amen ;)
Cryofiel
13 jaar geleden
Antwoord helemaal goed - zoals gebruikelijk. Wie staat er op je nieuwe avatar - is dat Jip?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat is nog steeds Jip ;-)
Eigenlijk moet ik hem alweer wisselen voor mijn eigen kop, maar ik vind hem nog zo leuk....