Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik het (verborgen camera)filmpje vinden van de (zogezegd Duitse) man die een "bezette" strandstoel inpalmd?

Het filmpje gaat over mensen die de avond voordien hun handdoek al leggen op een strandstoel aan een zwembad. Een zogezegd Duitse man (dus een Nederlandstalige die doet alsof hij Duitser is) doet de handdoek eraf en gaat erop liggen. Dan komen de Nederlandstalige "eigenaars" van de handdoek en ontstaat er een grappige discussie.
het heeft jarenlang op youtube gestaan, nu vind ik het niet meer. vermits ik niet meer weet in welk programma het ooit werd uitgezonden, weet ik ook niet hoe ik het moet zoeken op dvd...

7 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zoeken op Liege reservieren / Handtuch reservieren.

Deze? http://youtu.be/PG1d2vO27HE
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Nee dat kan 'm niet zijn, want hier wordt Duits gesproken door Duitsers.
liveisgreat
7 jaar geleden
het is ook oké, ik kan dit ook gebruiken... in het filmpje dat ik zag, waren het Nederlandse toeristen met een zogezegd Duitse toerist, maar bon, ik wilde gewoon een grappig filmpje over dit thema... dankjewel!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding