wat is een leuke film voor meiden?

Ik ga donderdag met een vriendin logeren en we willen graag een leuke film zien. Wat is echt een leuke lach-meiden film voor meiden van 14 jaar?
We willen graag een komedie waar je echt om kan lachen?
Wat is een aanrader?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

miss congeniality 1 en 2 zijn heel leuk, mean girls, yes man (niet echt een meidenfilm, maar wel grappig) of charlie's angels?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

The proposal met Burt Reynolds en Sandra bullock
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heet Ryan Reynolds.. niet Burt Reynolds!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grinnik, ik zie Burt Reynolds ook niet direct echt in een meidenfilm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk.... Wat een leuke fout!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
60 ofzo? zeg maar 75 ofzo! hij is in 1936 geboren.
Legally blond 1 & 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
the sisterhood of the traveling pants.en deel 2 ervan is ook leuk. verder is mamamia the movie ook leuk om te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gooische vrouwen, A Cinderella story..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
She's the man, sydney white, step up 1 en 2, the devil wears prada ligt er maar net aan wat je leuk/grappig vindt.. have fun!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The House Bunny
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hele serie gooische vrouwen, is leuk om te kijken. Eet pray love is ook wel leuk. Of step up 3,

Veel plezier! (;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
How to lose a guy in 10 days
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is inderdaad een hele leuke film :-) En nog geschikt ook voor meiden van 14, in tegenstelling tot wat hier boven genoemd wordt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ja echt leuke film.
17 again,even kijken op moviemeter.nl waar hij over gaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf 2 weken geleden met een vriendin (wij zijn 13 en 14) naar chalet girl in de bioscoop geweest. die was zooooo leuk. echt een aanrader je een trailer bekijken op youtube.