waarom slaat mijn touchscreen op hol?

Een deel van mijn touchscreen slaat op hol. Ik heb een deel van mijn beeldscherm dat een eigen leven leidt. Het denkt dat het aangeraakt wordt, maar dat word het niet.
(Zie filmpje)
https://youtu.be/Jfht0nw3CXg
Ik heb echt dringend Hulp nodig… kan iemand mij helpen? ????

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
9.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Soms heb ik dit ook dan moet je hem even uitklikken en weer aanzetten en dan doet hij het weer. Ik neem aan dat je een Samsung hebt aangezien ik dat probleem ook op een Samsung heb.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nou, alleen aan en uit zetten werkt niet. Ik heb het trouwens heel vaak. En ik wordt er gek van
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit had ik heel vaak met de S6, maar dan met de capacitieve knoppen. Schijnt statische energie te zijn...

Antwoorden (1)

Ik denk dat de digitizer je probleem vormt. Er zijn talloze gevallen op internet te lezen waarbij de digitizer de oorzaak van het probleem is. Ik zou je adviseren om naar zo'n reparatiewinkel te gaan en 'm voor ~40 euro te laten repareren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!
Ik ga het doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Of koop een iPhone
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Of koop een iPhone"
Ohja, die hebben dat probleem niet...?!?!?