kan geen foto's meer verzenden of ontvangen via WhatsApp. Hoe kan dat?

Hallo,

Ik kan sinds gisteren geen foto's meer verzenden of ontvangen via WhatsApp. Ik heb meerdere dingen geprobeerd zoals het opnieuw downloaden van Whapp, SD kaart eruit gehaald en telefoon opnieuw opgestard, data aan en uit, via Wi-Fi geprobeerd maar niks helpt. Heeft iemand nog een andere oplossing?
Zou erg fijn zijn! :)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
21.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
is je geheugen misschien vol?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je watsapp toestemming gegeven om in je foto s te komen enz? Miss werkt het kun je ook bij instellingen doen.

Antwoorden (1)

Tijd en datum van je telefoon staat niet goed.
Of de instelling server van je provider staat niet goed.
Of zoals al genoemd interne en/of sd kaart opslag is vol.

Heb je een iphone...dan is Apple het probleem.