Hoe krijg ik spellingscontrole aan op andriod?

Hoi ik heb altijd een iphone gehad en die gaf altijd met rode streepjes aan als een woord fout was. Maar mijn lg doet dat niet. Ik ben dislextisch en wanhopig pls help!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om spellingscontrole aan te zetten op Android, ga je naar Instellingen > Taal en invoer > Toetsenborden en invoermethoden. Selecteer hier je toetsenbord en activeer de optie 'Spellingscontrole'.
Bronnen:
4 maanden geleden