Hoe kan mijn iCloud reservekopie terugzetten? (lees verder)

Ik heb een nieuwe iPhone, dus ik wil mijn iCloud reservekopie terugzetten. Dit is onmogelijk, omdat mijn oude iPhone iOS versie 9.2.1 heeft en mijn nieuwe iOS 9.0.2.

Ik heb al geprobeerd om 'm alsnog te activeren en dan de versie 9.2.1 up te daten. De enige mogelijkheid om de iCloud versie dan terug te zetten, is door het apparaat te wissen en opniew te configureren. Nou, dan ben je dus weer terug bij af! Echt belachelijk.

Weet iemand of er toch nog wel één mogelijkheid is om mijn iCloud reservekopie terug te zetten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee, dit kan alleen als hij de zelfde of n betere software heeft!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hij moet dezelfde software hebben, als je je oude telefoon nog hebt, kan je de update verwijderen. Dat is heel simpel instellingen-Algemeen-SoftWareUpdate-verwijderen en dan hebben ze dezelfde software update. Dan zou je hem over kunnen zetten. Je kan ook gewoon een reservekopie van je oude telefoon maken en deze op de nieuwe zetten. Heel simpel , koppel je telefoon aan een computer open Itunes en klik op dat telefoontje boven in de rest wijst vanzelf

X
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb je het al geprobeerd via Itunes. Dat zou moeten werken.