Emoticons op snapchat doet het niet. wat moet ik doen?

Bij mijn vriendinnen zag ik dat ze emojis groter konden maken en verplaatsen. Dat lukt bij mij ook maar ze zijn niet in kleur maar doorzichtig. Ik heb de updates allemaal gedaan. Ik heb de Samsung galaxy grand neo

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Je hebt alleen van die grote emoji's (dezelfde als op Whatsapp) als je IOS gebruikt, dus als je telefoon bijv van Apple is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja maar ik heb ze ook gezien bij mensen met samsung maar toch bedankt voor het antwoorden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt niet,ook bij Samsung hoor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb nog nooit bij iemand die een Samsung heeft, gezien dat diegene op Snapchat ook dezelfde emoji's kan gebruiken als bij iemand die Apple heeft, but correct me if im wrong