Versterker die electrische en akoestische gitaar goed versterkt?

Hallo,

Ik wil na de vakantie graag een western gitaar kopen(die je kan aansluiten) en tegelijk een nieuwe versterker kopen. Ik heb nu een electrische gitaar en een Marshall mini amp 2, waar niet heel veel geluid uitkomt. Nu vraag ik me af of er versterkers zijn die zowel een electrische gitaar(clean tot metalachtig) als de western gitaar(met goede akoestische klanken(dus niet dat t geluid van de snaren naar de kloten gaat)) kan versterken voor een niet al te hoge prijs(prijzen tot ong. 120 euro).

Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor 120 een gitaarversterker kopen die akoestische en electrische gitaren goed versterkt lijkt me onmogelijk. Voor dat geld koop je echt weinig goeds. Maar neem je gitaren gewoon mee naar de winkel en probeer er een paar uit. Kun je altijd nog kiezen.