Welke van deze monitoren zal ik nemen?

Ik wil twee monitoren kopen en ben op deze twee beland. Nu twijfel ik van welke ik er twee zal kopen.

Dell Ultrasharp U2311H

of

Dell Ultrasharp U2312HM

Ik kijk veel films en game veel.
Meer heb ik eigenlijk niet toe te voegen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik kan trouwens nergens vinden waar ik de U2311H kan kopen. Wordt die niet meer verkocht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De U2311H is een oude model. Je kan hem tweedehands kopen maar met 8ms refresh rate vind ik het aan lagere kant, je merkt het wel als je films kijk. Zoek een monitor met 1 of 2 ms. Om foto's en video te bewerken zijn een van de twee monitoren goed maar niet voor film of game.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zijn beide niet echt game-monitoren, maar meer bedoeld voor gebruik op kantoor. Dat wil overigens niet zeggen dat je er niet mee kunt gamen, hoor. Maar wellicht kun je ook nog verder kijken naar een beeldscherm met een wat snellere reactietijd (de U2312HM heeft 8 milliseconden).

Specificaties en beoordelingen van de U23HM vind je op onderstaande link.

Redactie Kieskeurig.nl