mijn scherm van mijn ipod touch is zojuist gebarsten, kun je het ook laten vervangen als er aan de linkerbovenhoek een deuk zit?

ik heb namelijk ergens gelezen dat het niet meer kon dan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja hoor dat kan en dan moet iemand die er verstand van heeft bijvoorbeeld een elektronica bedrijf media markt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja je kan gewoon de ipod laten malen het kan dat het alleen iets meer geld kost dan alleen het schermpje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan je iPod laten maken en dat het dan geld kost, of naar een winkel gaan zoals iCentre en je garantiebewijs meenemen, als die nog geldt, dan gaan ze hem onderzoeken, en krijg je vaak een nieuwe, omdat het moeilijk is om alleen het scherm te vervangen (binnen 2 weken krijg je dan een nieuwe, het is gratis als je nog garantie hebt) Ik heb het ook gedaan.