Ik heb net dr dre beats studio gekocht maar het lekt veel geluid betekent dat het nep is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze kunnen nep zijn als je ze niet bij een officieel verkooppunt hebt gekocht, maar dit is een bekend probleem bij de Beats Studio. Zoek maar eens op Google "Beats Studio (audio) leak", er zijn veel mensen met hetzelfde probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verschil tussen nep en origineel is waar ze gemaakt zijn.
Niet de kwaliteit. Oo ja en de prijs natuurlijk :-)

Antwoorden (1)

nee, je zou kunnen kijken op de Beats by Dre site. daar kan je de serial number invullen en dan kijkt sie of ie echt is of niet. (nummer is te vinden achter/boven de linker oorschelp)