Nee, dit is helaas niet mogelijk, ik heb de Samsung star namelijk ook. De app is alleen besckikbaar voor iPhone of androids, en dan alleen degene met touchscreen
Ik hoop dat je hier wat aan hebt! (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat gaat hem niet worden. Een Samsung Star draait op het besturingssysteem van Samsung ook wel Bada genoemd, deze wordt niet ondersteund door de Draw Something dit is een keuze van de maker; er zijn namelijk te weinig mensen die zo'n toestel hebben met een Bada besturingssysteem.

Draw Something draait tot nu toe alleen maar op iOS en op Android, misschien later wanneer er genoeg animo voor is ook op de Windows Phone toestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja zoals atlijd ligt Samsung bada nog steeds heel ver achter in het bijblijven van nieuwe apps! Heel jammer, maar ook Draw Something is nog niet beschikaar voor bada.