Heb je een camera in de iphone app store waarmee ik video opnames kan maken?

Ik heb een iphone 3, en kan alleen gebruik maken van camera om fotos te maken. Ik heb gehoort dat je een app hebt waarmee je video opnames kunt maken, maar welke app is dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

volgens mij kan dat wel moet je even raden bij de app
want mijn nigje heeft die ook en die kan dat gewoon die hebben daar mee een filmpje mee gemaakt
dus het kan