ik heb nu *deze videokaart en ik ben van plan om *deze te kopen merk je veel dan verschil?

*nu heb ik deze:
2.80 ghz 512 mb
*ik wil deze:
http://www.pixmania-pro.nl/nl/nl/09672339/art/msi/geforce-gt-440-1-gb-gddr5-pci-express-2-0-n440gt-md1gd3-lp.html

kan je met deze verandering battlefield heroes spelen
en gta 4 of san Andreas

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wij kunnen uit de gegevens die je ons geeft logischerwijs niet opmaken om welke videokaart het gaat.

De videokaart is NIET geschikt voor gamen. GTA 4 is een zwaar spel waar veel rendering nodig is. Deze kaart is gemaakt voor een multimediacomputer (HD films bekijken, foto's bewerken of lichte beeldbewerking).

Als je een game-kaart wilt zul je bij Nvidia minstens een X6X kaart nodig hebben. Dus de aangegeven kaart is een X4X (x staat voor de andere cijfers), dus deze is niet voldoende.
Bij Ati zul je minstens een X7XX kaart nodig hebben. Als je hier boven blijft zul je GTA (afhankelijk van de rest van je systeem) redelijk tot goed kunnen spelen.

Als je me de andere specs van je computer geeft kan ik je beter helpen. Geef even aan welke processor, hoeveel intern geheugen en welke voediing (hoeveel watt? En merk) je hebt.

Toegevoegd na 2 minuten:
In de eerste alinea bedoel ik de gegevens over je huidige videokaart ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
In de eerste alinea bedoel ik de gegevens over je huidige videokaart en daarna heb ik het over de videokaart die je wilt kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
k koop gewoon een nieuwe pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kan je ook voor kiezen. Maar dan raad ik je aan geen kant en klare pc te kopen. Vaak hebben winkels grote praatjes over een bepaalde computer, dat ie alles kan enzo, maar vaak heeft zo een computer een slechte grafische kaart. Je kan op internet of in sommige winkels (MyCom bijv.) zelf een computer samenstellen (of met hulp van de verkoper/fora/ikzelf) en zelf in elkaar zetten of laten doen door de winkel. Dit is goedkoper en de verhoudingen tussen de onderdelen zijn veel beter. Kijk eens op Azerty.nk of MyCom.nl. Dit zijn erg goede winkels. Als je wilt kan ik iets voor je samenstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
best

Andere antwoorden (2)

Ja, best een goede video kaart,je zal het verschil merken als je echt gamet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je die games kan spelen ligt ook aan de rest van je computer maar deze grafische kaart is iig geschikt voor de door jou genoemde titels