Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er sleutelhangers die je met je gsm kan opzoeken in geval van zoekraken?

Ik ben regelmatig mijn sleutels zoek in huis. Bestaan er sleutelhangers die ik met mijn gsm kan bellen en die dan gaan piepen of zo? Of weten jullie een andere oplossing?gr Wim

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
637
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima idee. Daar is best een markt voor. Gouden idee!
Ook als je de bos in een tas hebt zitten, die je hebt laten staan in de bus. Om te zorgen dat je je sleutels niet kwijt raakt, kun je ook zelf maatregelen nemen: laat de sleutels in de deur zitten. Als je een achterdeur hebt, doe daar dan een tweede bos in.
Doe de deur altijd op slot, dan weet je dat je de bos bij je hebt. Zo kun je hem nooit kwijt raken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had vroeger een sleutelhanger die ging piepen als je naar hem floot, die zullen vast ook nog wel bestaan

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, die bestaan niet. Een oplossing zoals iHave geeft in 1 van de reacties is veel beter (een terugfluitende sleutelhanger dus).

De reden dat de GSM oplossing niet werkt: er moet dan ook een sim in de sleutelhanger, met een eigen nummer. De sleutelhanger moet dan dus ook een accu hebben om contact te houden met het GSM netwerk. Als je al steeds je sleutels kwijtraakt, zul je vast ook vergeten om je sleutelhanger op te laden (no offense!).
(Lees meer...)
gvrox
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding