Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het te verwachten dat de accu van een elektrische tandenborstel het opgeeft na ca. acht jaar?

Nu moet ik zeker een nieuwe kopen? Hij was zo duur, wel 140 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
696

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ja, hij heeft zijn beste tijd gehad, maar kom op 8 jaar,dat is toch mega lang?! en als je hem elke dag gebruikt is het wel waar voor je geld of niet? je gebruikt hem elke dag, dan kost het wat, maar dan heb je ook wat! tuurlijk 140 euro blijft duur maar je hebt er wel wat voor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8 jaar is een redelijk goede tijd voor een oplaadbaar apparaat.
Ik heb al diverse apparaten weg moeten gooien met oplaadbare batterijen binnen een paar jaar en heb ook nog steeds een scheerapparaat (oplaadbaar) die het al 21 jaar doet en dat verbaasd mij nog steeds iedere keer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het een lange tijd hoor 8 jaar. Zeker als je hem twee keer per dag gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet meer gauw dat je zolang doet met een accu.
Maar ja het kan niet eeuwig duren.
Je moet wel bedenken dat in 8 jaar deze tandenborstel veel goedkoper is geworden.
Ja je zxult een nieuwe moeten kopen maar het bedrag zal geen 140 euro meer zijn.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
tja nbiets blijft nieuw, we leven in een consumptie maatschappij. Alles gaat een x-aantal jaar mee en dan moet er vervangen worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Accu's kunnen zo'n 200-500 keer herladen worden en na 8 jaar poetsen is dat zeker wel gebeurd! De accu(s) kunnen wel worden vervangen, maar omdat alles waterdicht moet worden afgesloten is dat geen sinecure!!! Je kunt dan ook veel beter eens kijken naar goede aanbiedingen... is waarschijnlijk veel goedkoper dan accu(s) laten vervangen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding