Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb nu 2 weken een BB Curve. Deze heb ik via bol.com besteld, dus zonder abonnoment. Wat is heb beste abonnoment dat ik hierbij kan nemen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
582

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Er verandert onwijs veel op dit moment in de telemarketing.
Het beste zou ik een T-mobile abonnement nemen.
Voor 15 Augustus is dit nog goedkoop.
Tevens blijven de i-abonnementen (i300 bijvoorbeeld) dezelfde regels en prijzen houden. Dit als één van de weinigen, KPN heeft al zware veranderingen gedaan die je niet wilt weten.. Vodavone en vele andere volgen hun na.
T-Mobile zal uiteindelijk ook wel overstappen..
Onbeperkt internet is nu bijna taboe alleen de 'i" abo's hebben dat nog echt. Bijvoorbeeld: 300minuten, 300 SMSjes en onbeperkt internet.
Omdat je al een telefoon hebt kun jij nog veel goedkoper hieraan komen! Met simonly betaal je nog minder!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
overweeg anders ook prepaid het licht er aan hoeveel je ook beld maar al bel je weinig dan is het erg verstandig om een prepaid te nemen ( voor de abonnementen moet je gewoon op de mobile sites kijken ( typ gewoon kpn of vodafone T-mobile ofzo in op google en kijk op de site)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt pas echt genieten van een BlackBerry met een BIS-abonnement (ping, internet, enz.). Dit komt over een normaal abonnement heen, en kost al snel €25 per maand. Vodafone bied BlackBerry prepaid aan voor €12,50 per maand.
Kijk eens op bellen.com om te kijken welk abonnement bij je past.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding