Een nieuwe iPod kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Beetje raar om dat te doen, je kunt het gewoon fixen.
Aansluiten op iTunes en herstellen naar fabrieksinstellingen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mocht restore niet niet lukken, kijk dan even hier: http://support.apple.com/kb/HT1808?viewlocale=en_US

Toegevoegd na 5 minuten:
- sluit je iPod aan op de pc met de kabel. iTunes openen.
- Houd de lock knop bovenaan en de menu knop (cirkelvormige onderaan) tegelijkertijd ingedrukt.
- Er verschijnt een restore venster in beeld. Er staat dan een plaatje van een iPod kabel en een iTunes disc symbool. Laat dan de toetsen los.
- iTunes laat nu de iPod zien en geeft aan dat de iPod in restore mode zit.
- Klik op de knop restore.
Kimath
12 jaar geleden
Je kunt hem ook jailbreaken, dan ssh software installeren en daar het wachtwoord opzoeken, deze is op deze manier bij mij wel te vinden dus werkt dat bij jou ook wel (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad gewoon aansluiten op je iTunes en voor Herstellen kiezen, dan wordt het wachtwoord verwijderd;