Ik heb een htc wildfire maar ik kan geen spelletjes erop zetten, java kan ik er ook niet opzetten. Waar kan ik java downloaden voor de htc wildfire???

Waar kan ik java downloaden voor mijn htc wildfire?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet waar je dit hebt gehoord, maar java op de Wildfire. Kom op zeg.
De Wildfire draait op Android. Uit de Android Market kan je, nadat je met een google account bent ingelogd, alle beschikbare gratis apps downloaden. Eventueel kan je een creditcard koppelen en ook betaalde apps downloaden. Maar vertel mij eens, hoe kom jij aan het idee van java op een Wildfire?