Wie weet een goeie goedkope tablet/Ipad?

Ik ben bijna jarig en wil graag sparen voor een Ipad, maar die vind ik net iets te duur.
Ik zoek graag toch eentje met: wifi, apps, niet te langzaam, ibooks en dat je er een dungel ofzo in kan doen zodat ik op de camping ook wat te doen heb bijv.
Weten jullie een goeie die redelijk geprijsd is???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik zou zelf niet gaan voor een apple, veel te duur voor wat je er voor krijgt.
ik zou eens gaan kijken voor een samsung galaxy tab ofzoiets. heeft meer mogelijkheden, is voorzien van USB en nog veel maar. een Ipad laat alleen maar dingen van apple toe terwijl iets met androit er op veel meer mogelijkheden heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijks is de iPad in prijs verlaagd nu de iPad 2 er is. Het is ook niet een dure tablet ivm de andere tablets. Zou ik ooit een tablet nemen ( ik weet zeker dat ik dat nooit zou doen), dan zou ik voor de iPad gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ik veel met dit antwoord kan.

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet wat je duur vind, maar via marktplaats zijn er relatief veel iPad's van de eerste versie die kwalitatief goed zijn te vinden tegen een naar mijn mening schappelijke prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Intertoys had pas nog een aanbieding: Pc Tablet 7 inch, koste 100 euro alleen weet ik nog niet of dat nu nog geld. anders kijk je even rond op marktplaats of typ je bij google: Tablet 7 inch of 14 inch.