Hoe kun je met Digitenne meer dan alleen de zenders 1, 2 en 3 ontvangen?

Het kaartje is geactiveerd (in een andere ontvanger geeft hij namelijk wel meer dan alleen 1, 2 en 3) en wanneer we een ander kaartje in de ontvanger stoppen geeft hij ook alleen 1, 2 en 3. We hebben hem al wel tien keer geïnstalleerd, maar nog geeft hij niet meer zenders. Wel geeft hij de informatie weer van wat op dat moment op een bepaalde zender is, maar verder zwart beeld.
Het moet dus aan het kastje liggen, en wellicht update van de software. Wie weet hoe we dit probleem kunnen verhelpen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het type is DTB-9401Z.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bin/kpn_customer.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=7756

Antwoorden (1)

Als het kaartje wel geactiveerd is en op een andere ontvanger meer zenders geeft, moet je je ontvanger zenders laten zoeken en het resultaat opslaan.
Jouw ontvanger en het pasje zijn nog niet opelkaar afgestemd. Toets op "menu" en de rest wijst zich vanzelf.