Phillips TV 32 PFL Valt uit 3 x knippert lampje even niks weer 3 x etc Wie weet wat te doen?

Ik was met de Afstandsbediening aan het spelen van HD naar Full HD ,ja toen viel de TV in 1 x uit ,Lampje knippert wel steeds maar krijg de TV niet aan ,Router geresset ,Maar nog steeds het zelfde ,weet iemand wat te doen
m,v,g

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.2K
gvrox
5 jaar geleden
Wat heeft de router met je TV te maken ? Of bedoel je een (kabel)decoder (ook wel set top box genoemd) ? Komt er een melding in beeld "no signal" of iets dergelijks ? Zo ja, dan staat de input source verkeerd (bijvoorbeeld de verkeerde HDMI poort). Is het scherm echt helemaal zwart (dus niet donkergrijs als de kamer donker is), dan is de backlight mogelijk stuk.

Antwoorden (2)

Hoe oud is je tv? Heb je al eens de stekker uit het stopcontact getrokken? Anders moet je Bellen naar war je hem gekocht hebt
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Er is een fix voor jouw probleem die bovendien niet veel kost maar wat soldeer skills vereist.
Je moet namelijk in de TV de condensatoren die bol staan vervangen voor nieuwe. Dus als je geen electronica adept bent moet je iemand vragen met een elektrotechnische achtergrond, want naar een reparatieshop brengen is niet meer rendabel. Kijk naar het plaatje waar deze condensatoren zich bevinden, en welke van deze condensatoren aan de bovenkant bol staan, die moeten namelijk vervangen worden, en dan doet je TV het weer.