welke tv is het beste voor gaming?

Ik ben op zoek naar een nieuwe tv, maar ik gebruik hem dan het meest voor gaming. Welke tv op de markt is dan het beste? Of welk merk?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Er is niet echt iets op de markt wat de ''beste'' tv is voor gaming. Kies eentje uit met de laagste reactie tijd (meestal de wat kleinere schermen) en eentje die mooi ''Full HD'' is. Het beste TV merk is er tegenwoordig niet echt meer. Elk TV merk is bijna evengoed
Natuurlijk heb je een merk die vaak meer tv's op de markt brengt dan andere zoals: LG , Sony etc etc.