Zijn er SMART-TV's waarmee je kunt internetten zonder onderbroken te worden? Dank!

k ben op zoek naar SMART-TV's waarmee je kunt internetten en video's van het internet bekijken zonder onderbroken te worden door de foutmelding van ontoereikend geheugen of andere foutmeldingen.
Bij Samsung Smart TV's is het helaas onmogelijk.
Ik dank u bij voorbaat.

9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bijzonder dat mensen internetten op een tv echt als een bruikbaar alternatief zien ten op zichte van achter een bureau met een desktop. Denk dat tv-fabrikanten dat ook nooit zo voorzien hadden, internet erop geplakt hebben als gimmick met wat leuke apps. Dit probleem zal zich vanzelf oplossen als de chips ingebouwd in TV's steeds sneller worden, besturingssystemen als Android gemeengoed gaan worden op TV's (Samsung heeft dan natuurlijk een makki, gewoon de hardware van een Galaxy X inbouwen). Je zegt dat het met Samsung TV's niet gaat. Maar heb je het nieuwste Samsung topmodel? Of heb je een budgetmodel van 2-3 jaar geleden? Daar zal een enorm verschil in zitten. Net zoals bij smartphones.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een oplossing in jouw geval lijkt me eerder een HDMI-dongle. Deze draait dan bijvoorbeeld Android en staan los van je Smart TV, het is gewoon een extra apparaat zoals een DVD-speler of Console. http://androidstick.nl/ Dat scheelt het kopen van een nieuwe TV. Je kan het zelfs op een PC-monitor met HDMI-in gebruiken.
Wouter2011
9 jaar geleden
Beste MrTomaat,
Dank voor uw reactie. Ik heb de volgende Samsungs.
UE46ES5500W, gekocht in april 2013;
UE40EH5300, gekocht in februari 2014. Het internetten met een HDMI-dongle is een geweldig idee. Gaat het via wifi, als ik het goed heb?

Antwoorden (1)

Ik heb zelf sinds een maand de Philips 55PFL4508H.
Internetten is ideaal, geen onderbrekingen.

Is het eventueel een idee om een extern geheugen aan te sluiten op je Samsung en dat als vast geheugen te gebruiken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wouter2011
9 jaar geleden
Beste Stiflee, Hartelijk dank! Ik zal Samsung vragen over een extern geheugen.
Fijn dat uw Philips Smart TV het internetten zonder onderbrekingen toestaat. Geldt het ook voor het bekijken van video's van het internet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste Wouter, Bij de Philips werkt eigenlijk alles zoals het moet werken, films kijken maar bijvoorbeeld ook Youtube filmpjes kijken zonder dat deze tussendoor moeten bufferen, zelf als de TV het omzet naar 3D heb je hier geen last van. Nogmaals adviseer ik je wel om eerst te kijken of het uitbreiden van je geheugen mogelijk is, dat bespaart je flink wat geld. Mocht je toch besluiten over te stappen dan raad ik je aan om te kijken bij platte-tv-discounter. Ik heb daar mijn Philips gekocht en dat scheelt echt aanzienlijk met kopen bij een andere winkel. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Uitbreiden geheugen? Dat kan niet. De enige uitbreiding mogelijk is van HDD-geheugen als in een hardeschijf die je aan je tv hangt. Maar dat heeft geen enkele invloed op de prestaties van je tv. Intern geheugen van een tv KAN JE NOOIT uitbreiden. Het is geen desktop/laptop...