Is er een verschil in beeldkwaliteit tussen de Samsung UE32F5000 en de UE32F5500?

Ik weet dat de UE32F5000 meer USB en HDMI ingangen heeft, en dat de 5500 Smart TV heeft, maar is er een verschil in beeldkwaliteit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, er is geen verschil in beeldkwaliteit. Beide tv's kunnen Full-HD en 100Hz beelden weergeven. De verschillen tussen de tv's vertelt u al, voor de rest zijn de tv's het zelfde, vandaar ook het minimale verschil in de typenummers.