Kan je de afstandsbediening uitschakelen bij een samsung monitor/tv?

Ik heb een samsung syncmaster monitor met een tv tuner. nu wil ik van hetzelfde type een groter scherm kopen om als tv te gebruiken en mijn oude syncmaster als computerscherm gebruiken.

nu heb ik al een andere syncmaster erbij gehad die terug moest naar de winkel omdat er dode pixels in het scherm zaten. maar een bijkomend probleem was dat als ik de tv aanzette de andere monitor (die ik aan de pc had aangesloten) ook op de tv functie ging.

dus vandaar mijn vraag of ik de functie voor de afstandsbediening bij mijn pc scherm op een of andere manier kan uitschakelen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Een plakbandje over de ontvanger op de tv voldoet. (Geen transparante natuurlijk.)