Waarom geeft mijn tv soms geen beeld?

Ik heb een Sharp Aquos van ruim een jaar oud. |Sinds gister als ik hem aanzet geeft hij eerst even een donker beeld en dan niks. Als ik hem een paar keer aan en uitzet doet hij het weer goed. Het geluid is prima, dus wat zou er kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze TV is duidelijk defect. Laat hem door een technieker nazien, want hij is nog onder garantie.

Het beste antwoord

ik heb het zelfde probleemgehad. Uiteindelijk kreeg ik de tv niet meer aan. Eerste reparatie aan mainboard was iets solderen, 5 maanden later is gehele mainboard vervangen en de tv doet het weer prima. In de link staan de gegevens van de service/reparatiedienst van Sharp. Werken snel en netjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kebe is vandaag geweest en tv doet het weer!