kan ik een derde tv aansluiten bij kpn?

beneden hebben wij een motorola kastje staan bij de tv om digitale tv te ontvangen, in huis hebben wij nog een tv die is verbonden met zo een digitenne kastje. nu heb ik ook een tv en wil ook graag tv kunnen kijken, ik heb gehoord dat je een kaart kan huren? dus nu wil ik tv kijken met een full hd tv als 3e tv bij kpn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

ja dat kan zeker... je moet alleen even contact opnemen met kpn.. dan wordt je routor die je nu heb omzet naar 3 televisie aansluitingen
heb zelf ook kpn en 3 tv's aangesloten