kan ik via de UPC mediabox de wedstrijd barca-real kijken/kopen?

Volgens verschillende mensen is Sport1 deze maand gratis, maar als ik naar sport1 (211) ga staat er gewoon dat ik geen toegang heb en het kan bestellen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die actie is alweer voorbij. Je kon in de maand februari gratis naar Sport1 kijken. Nu moet je weer betalen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb je een plus en min gegeven. Je antwoord klopt, maar hij vraagt ook of je hem kunt kopen.