Wat is het verschil tussen CMR (Clear Motion Rate) en PMR (Perfect Motion Rate)?

Ik wil graag een nieuwe tv kopen. Maar zit te twijfelen tussen een samsung en een philips tv.

Er is wel iets wat me opvalt.

De Philips tv heeft 100 Hz en Perfect Motion Rate.

De Samsung tv heeft 100 Hz en Clear Motion Rate.

Wat is nu het verschil daar tussen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Pieter2011
12 jaar geleden
Toevallig heb ik afgelopen week nog even de tests van de Consumentenbond bekeken. Bovenaan de lijst staan talloze Samsung toestellen, terwijl alle andere merken veel lager scoren...

Het beste antwoord

De namen die fabrikanten aan beeldverbeteringstechnieken geven, verzinnen ze zelf. Beide technieken zijn ervoor om beelden vloeiend(er) weer te geven.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, bedankt voor je antwoord! ;)