Zijn de UPC digitaal porno kanalen gratis?

Ik heb zojuist een 2e mediabox gekocht maar ik vroeg me
Af of deze porno kaneln gratis zijn want ik moet een code invoeren...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is dat niet gewoon een beveleigingscode die erop zit? bij ons was het 0000 op de porno kanalen, of mn pa kan geen goede code verzinnen ;p

Antwoorden (3)

De softporno is gratis, voor de wat zwaardere porno moet je geld betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hoe weet jij dat....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als man zijnde, hoor je dat te weten.
Dit zit standaard in je pakket.
Tenzij anders wordt aangegeven,bijvoorbeeld er komt in beeld te staan, type uw code in om dit te huren oid.
Maar als er alleen code invoeren staat is het standaard in je pakket.

Alleen is er ook een winkel oid waar je onder andere films,spelletjes etc kan kopen/huren.
Hier moet je natuurlijk wel voor betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is moet de code 1234 dat zijn de standaard pornokanalen van de codes.