Hoe zet je bij een Sony tv het inputkanaal/zender teken uit?

Ben ergens op visite en stoor me aan het tekentje linksboven AV1 of rechtsboven RTL4 dat de tv over het beeld heen zet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pak de handleiding of als je die niet hebt, met google vind je er vast één online.

Het beste antwoord

Als het goed is heb je een knopje op de afstandbediening met een i-tje zoals je die ook wel eens langs de weg ziet.
Hij lijkt op een informatie i van bv de VVV.
Als je daar op drukt verdwijnt de scherm info waarschijnlijk
Maar dat wil nog wel eens verschillen afhankelijk van het type tv wat je hebt.
Anders kun je natuurlijk gewoon ieder ander knopje proberen.

Succes.