Kan je iets dat gedownload is op een DVD schijf zetten en het dan afspelen?

Mijn kleine zusje is bijna jarig en nu download ik een natuurfilm voor haar.
KAn je dat op zo'n dvd schijf zetten en afspelen?
(waarschijnlijk wel) zoja hoe dan???

Toegevoegd na 4 uur:
Het is zo'n bestand dat je op windows media player kan openen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In principe kan dat vrij eenvoudig. Met een programma als Nero kan je het bestand branden als video dvd.
Het is een beetje afhankelijk van het type bestand dat je hebt gedownload ( DVD, avi etc) of het afspeelbaar is op je dvd speler. Dit ligt in principe aan de mogelijkheden van de dvd speler. Als je wat meer info hebt over het bestand en de speler kunnen we je preciezer helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is zo'n bestand dat je opent in Windows Media Player Fijne jaarwisseling en een happy new year!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst naar een avi-bestand converteren en dat met Nero als DVD branden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke wat is een avi bestand en hoe doe je dat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt het is nu gelukt na wat uitvogelen

Andere antwoorden (1)

Als je windows 7/vista hebt, kan je gewoon bestanden met windows verkenner ernaartoe kopieren. Je kan later (linksboven) op branden klikken.

trouwens, filmd downloaden is toch illegaaL?