Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

KPN Glasvezel iPhone remote?

Hallo. Ik heb sinds gisteren het KPN glasvezel pakket en mijn vraag is of je ook de motorola 1963 met de iPhone kan "besturen" dus zenders veranderen. Ik heb de app Penki tv remote al maar ik zou niet weten wat het poort nummer van het kastje is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
667

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Goeie vraag
Ik ben monteur KPN glasvezel
Helaas is het niet mogelijk om die via WIFI te besturen!
(helaas) je kan hem alleen met infrarood besturen... Dus de witte afstandsbediening of een universele die werkt op de motorola 1963

Mij en m'n collega's is het nog niet gelukt! Als het iemand lukt hoor ik het graag;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey, harstikke bedankt voor dit goede antwoord. Ik heb zelf de app PenkiTV Remote geprobeerd, en die bleek te werken met de Motorola VIP 19**. Ik weet alleen het poortnummer niet? U misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan dat niet KPN gooit zijn eigen software er over dus heeft denk ik geen zin als ik het poort nummer wist liet ik het je weten maar weet hem ook niet...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding