Waar is animal planet?

Op mijn tv is animal planet opeens vervangen door een of andere Amerikaanse drama/rotzooi-zender TLC. Wat is dit en waar in A.P.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke provider heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook,zeker UPC?
Kimath
12 jaar geleden
op Canal Digitaal is dit ook, overdag AP, in de avond TLC
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het nog maar mijn provider is kpn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat heb ik ook en baal als een stekker want kijk ook graag naar Animal planet.

Het beste antwoord

Nieuwe tv-zender TLC wil bij top drie horen
Nederland heeft er een nieuwe tv-zender bij: TLC. Om 18.00 uur kan men op het kanaal van Animal Planet kennismaken met het tv-station voor vrouwen. Er wordt afgetrapt met Mad About The House, een metamorfoseshow voor woningen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

oh dat klopt

als het goed is word op dat kanaal de zendtijd verdeelt tussen animal planet en tlc

dus bijvoorbeeld van 1.00 tot 15.00 zend animal planet uit

en van 15.00 tot 1.00 zend TLC uit dus soms TLC soms Animal planet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hi weet je ook of dat de vaste tijden zijn of is dit een voorbeeld?
Kan ik dat ergens terug vinden?
Vind het jammer want keek vaak mooie documentaires op Animal planet, meestal s'avonds.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie heeft dat eigenlijk verzonnen, die zender van dat big brother achtige programma is toch nog vrij?
upc zeker? ander pakket nemen en klagen! er is nog wel een pakket MET a.p. (bij upc tenminste.....)