Hoe weet je welke frequentie en Netwerk ID je TV heeft?

De zenders zijn uit mij TV . Als ik hem opnieuw wil instellen ( aut. zoeken ) moet ik de frequentie en netwerkID invullen ? Hoe weet ik nou wat de frequentie en netwerk ID van mijn TV zijn?
TV = Sony bravia LCD. Woon ik Utrecht. ( weet niet of dit belangrijk is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14.1K

Het beste antwoord

Hiervoor kunt U een wizard doorlopen op de website van Uw provider. Dit zal wel Ziggo of UPC zijn. Van kennissen heb ik vernomen,dat het daar (ziggo in dit geval) verder een simpel klusje is,zodat je niet steeds ( met de hand ) telkens zelf een TV zender van een nummer hoeft te voorzien,een klusje die op die wijze behoorlijk tijdrovend is.

http://blob.ziggo.nl/dynamic//NL_HOME/BLOB_UPLOAD/GebruikersHandleiding_DigitaleTV_v1.0b_web.pdf

Hierboven is een PDF ,welke U kunt downloaden.

Hieronder wordt aan de hand van vragen (FAQ) uitgelegd hoe dit moet als UPC de provider is.

http://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/136/~/frequentiewijziging
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Welke provider heb je? En heb je digitale televisie of analoog? Dat is namelijk belangrijk :) als je ziggo hebt dan moet je naar ziggo.nl gaan hier kan je alle frequenties en netwerk Id 's vinden voor jou gebied en idem voor UPC ;)