hdmikabel op tv

is het wenselijk een hdmi kabel te plaatsen tussen de digitale ontvanger en de tv?
geeft dat een beter beeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gisteren op tv kwam de goedkoopste kabel notabene van action als beste uit de bus. Was bij radar.

Het beste antwoord

ja zeer zeker een hdmi kabel er tussen plaatsen,het verschil is zeer groot,veel betere beeld/geluidskwaliteit en bovendien is staat om naar hd progamma's te kijken als je tv ook HD kan uitzenden

Toegevoegd na 1 minuut:
als je een hdmi kabel wilt kopen en deze is niet langer dan 2 meter,laat je dan niet met een dure kabel opschepen...de goedkopere voldoen prima,mits de kabel niet langer dan 2 meter wordt