Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Goedkope tv-winkel?

Ik wil een full hd lcd tv kopen, kort gezegd: waar is het goedkoper: mediamarkt of bcc? of andere winkels? Via internet doe ik het liever niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
738

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet op internet kijken wat de tv kost waar je interesse naar uitgaat.
Je print de goedkoopste prijs uit en gaat naar een winkel zoals bcc of it s en je vraagt naar die tv.
Als je gaat onderhandelen laat je ze de prijs van internet zien en als ze daar te ver boven zitten zeg je dat je hem via internet besteld.Vaak gaan ze dan richting die internetprijs.Doe het zelf altijd zo en de meeste keren lukt dit perfect.

Ze kunnen vaak niet dezelfde prijs tellen als die van internet omdat ze met meer kosten zitten zoals winkelhuur endergelijke.

Maar het voordeel is dat je hem vaak direct mee kunt nemen en je kunt zien wat je koopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Niet altijd hebben winkelketens op hetzelfde moment exact dezelfde apparatuur in de verkoop of op voorraad. Dat maakt het soms lastig om op het moment zelf twee of meer leveranciers op verkooppprijs te vergelijken. Toch loont het soms de moeite om dan na even afwachten alsnog de vergelijking te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je weet welke TV je wilt (of de specificaties waar je TV aan moet voldoen) kan de via bijv. Kieskeurig.nl prijzen opzoeken.
Mijn ervaring is dat Mediamarkt vrij duur is (al wil hun marketing ons doen geloven dat ze goedkoop zijn). BCC is vaak al goedkoper maar bij een internetwinkel kan je meestal nog goedkoper uit zijn.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Plasmadisounter.nl
Of een type tv uitzoeken die jou wat lijkt en dan op Tweakers.nl bij pricewatch zoeken.

Toegevoegd na 23 seconden:
of via Kieskeurig.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik gaan voor BCC
daar heb je de aktie dat als jij je tv ergens na 2 weken van aankoop ( ook aanbiedingen) het prijsverschil terug krijgt
echter gaat het dan om de volgende winkels zie website hieronder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk nu een op www.deblock.nl die heeft hele mooie aanbiedingen op dit moment, of anders de uitverkoop van verschillende winkels afwachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je heel goedkoop een tv wilt hebben zou ik gewoon even naar een kringloopwinkel gaan en vragen of je hem daar kan testen.
Of via marktplaats afhalen bij iemand die kan laten zien da thij het doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding