Goedkope tv-winkel?

Ik wil een full hd lcd tv kopen, kort gezegd: waar is het goedkoper: mediamarkt of bcc? of andere winkels? Via internet doe ik het liever niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet op internet kijken wat de tv kost waar je interesse naar uitgaat.
Je print de goedkoopste prijs uit en gaat naar een winkel zoals bcc of it s en je vraagt naar die tv.
Als je gaat onderhandelen laat je ze de prijs van internet zien en als ze daar te ver boven zitten zeg je dat je hem via internet besteld.Vaak gaan ze dan richting die internetprijs.Doe het zelf altijd zo en de meeste keren lukt dit perfect.

Ze kunnen vaak niet dezelfde prijs tellen als die van internet omdat ze met meer kosten zitten zoals winkelhuur endergelijke.

Maar het voordeel is dat je hem vaak direct mee kunt nemen en je kunt zien wat je koopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Niet altijd hebben winkelketens op hetzelfde moment exact dezelfde apparatuur in de verkoop of op voorraad. Dat maakt het soms lastig om op het moment zelf twee of meer leveranciers op verkooppprijs te vergelijken. Toch loont het soms de moeite om dan na even afwachten alsnog de vergelijking te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je weet welke TV je wilt (of de specificaties waar je TV aan moet voldoen) kan de via bijv. Kieskeurig.nl prijzen opzoeken.
Mijn ervaring is dat Mediamarkt vrij duur is (al wil hun marketing ons doen geloven dat ze goedkoop zijn). BCC is vaak al goedkoper maar bij een internetwinkel kan je meestal nog goedkoper uit zijn.
13 jaar geleden
Plasmadisounter.nl
Of een type tv uitzoeken die jou wat lijkt en dan op Tweakers.nl bij pricewatch zoeken.

Toegevoegd na 23 seconden:
of via Kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik gaan voor BCC
daar heb je de aktie dat als jij je tv ergens na 2 weken van aankoop ( ook aanbiedingen) het prijsverschil terug krijgt
echter gaat het dan om de volgende winkels zie website hieronder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk nu een op www.deblock.nl die heeft hele mooie aanbiedingen op dit moment, of anders de uitverkoop van verschillende winkels afwachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je heel goedkoop een tv wilt hebben zou ik gewoon even naar een kringloopwinkel gaan en vragen of je hem daar kan testen.
Of via marktplaats afhalen bij iemand die kan laten zien da thij het doet.