aansluiten tv op geaard stopcontact?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bedoel je precies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is onzin want een televisie heeft een normale stekker,
als er een geaarde stekker aan zit zoals bij ijskasten,
computers,wasmachines en drogers ect ect kan je
die wel beter in een geaard stopcontact doen

Antwoorden (5)

Ja, dat kan. Gewoon de stekker erin steken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is eerlijk gezegd ook veiliger. Om een tv op een geaarde wcd stopcontact aan te sluiten. Let wel als het om een tv gaat zonder aardings stekker dan is dit verhaal niet van toepassing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De éérste TV met aardingsstekker moet ik nog tegenkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een onzinantwoord!!! Er zijn helemaal geen tv's met aardingsstekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ rotomaori. wat en onzinantwoord!!!......mijn tv heeft het wel! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is dit niet de originele stekker. Die stekker is er dan later als vervanger aangezet.
ja dat is mogelijk maar je tv heeft geen geaard stopcontact
het is gewoon een kwestie van de stekker van je tv in het stopcontact doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan, maar dat hoeft niet.

In je huis zijn er maar twee ruimtes randaarde beschikbaar is: de keuken en de badkamer. En dat zijn nou niet de plekken waar je een televisie neerzet. De makers van televisies weten dit en zullen de televisie altijd dubbel geïsoleerd uitvoeren, daardoor is randaarde niet nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan een TV zit een Euro-stekker. Die past in alle stopcontacten, geaard of niet.