Kan ik het telefoonnummer achterhalen van een simkaart?

Ik heb onlangs een oude simkaart (zie foto's) gevonden van mijn vader en ik zou het leuk vinden om zijn voicemail te horen (hij leeft niet meer) mocht de kaart nog werken en actief zijn. Op de kaart staat geen merk, alleen een nummer.

Kan ik achterhalen welk telefoonnummer bij de simkaart hoort?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
7.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Provider is T-Mobile en met die getallen op de eerste foto moet T-Mobile het nummer wel kunnen achterhalen. Je moet wel een goed verhaal hebben wil deze provider hieraan meewerken!

Antwoorden (1)

Alleen als je de pincode van de SIMkaart weet, hebt of kan raden. Wellicht is het nog de standaardcode van de provider. Als je de SIMkaart in een telefoon doet en belt naar je eigen telefoon komt vanzelf het nummer in beeld. Maar ik snap niet wat je met het nummer zou willen doen. Als je de SIMkaart actief krijgt is het gewoon een kwestie van de voicemail bellen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord en voor het meedenken; ik kan inderdaad 2x proberen de simkaart te unlocken, maar wil de kaart niet blokkeren... Weet u of het nummer voor de voicemail voor alle providers van de afgelopen 15 jaar over hetzelfde is (mocht het wel lukken)? Heb namelijk geen idee van welke provider de simkaart is..