Hoe roep ik een sms bericht nogmaals op?

ik sms nooit, dus ben niet op de hoogte wat te doen.
ik kwam net thuis, en was net op tijd de huistelefoon op te nemen.
door de haast verstond ik maar de helft.
aan het einde van het bericht werd gezegd: voor herhaling van dit bericht; toets 4.
ik dus 4 getoetst, maar niks, nakkes nada.
ik had gehoopt dat het bericht op m'n mail zou staan maar nee.
is er een manier om dit bericht nogmaals te beluisteren?

13 jaar geleden
in: Telefoons
6.3K

Het beste antwoord

Als het hier echt om een SMS-bericht ging (die worden voorgelezen door een computerstem op een vaste lijn), dan is het niet mogelijk deze weer op te roepen. Een SMS wordt één keer verzonden en is daarna weg. Tenzij die opgeslagen zit in je mobieltje, dan kun je 'm nog een keer teruglezen.
AWM
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
het was idd een computerstem op m'n vaste lijn.
balen, maar goed, niets aan te doen dan.
bedankt!
AWM
13 jaar geleden
SMS-en? Ik heb het niet over voicemail!
AWM
13 jaar geleden
Aha. Ja. Dus. Wel. Als je bij de KPN zit dus wel. Inderdaad. "Ontvangen van gesproken berichten
Als u geen geschikt toestel hebt voor het ontvangen van SMS-berichten via de vaste aansluiting, maar u hebt wel VoiceMail van KPN of een antwoordapparaat ingeschakeld, dan wordt het SMS-bericht als gesproken bericht achtergelaten.
Berichten worden afgeleverd als gesproken bericht tussen 08.30 en 23.30 uur. Buiten deze tijden is er sprake van een zogenaamde stilteperiode.
Bent u in gesprek, dan probeert de SMS-centrale nogmaals het bericht af te leveren." Dus de KPN levert de SMS in je Voicemail af, als je die tenminste hebt.
Ik heb die niet, dus....
Maar toch leuk om te weten...
Rieneke1
13 jaar geleden
helaas geen kpn hier, dus helaas.
maar toch bedankt loenie, +

Andere antwoorden (3)

Ophangen en opnieuw je mailbox afluisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opnieuw je voicemail bellen en terugluisteren :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
nee, m'n voicemail krijg ik altijd in m'n mail, en kan ik beluisteren zovaak ik wil, maar dat was nu niet het geval.
ik vrees dat antwoordman gelijk heeft.
Als je direct naar je vaste lijn kan sms'en, of zorgen dat een (test) sms'je via iets anders op de vaste lijn komt, zou ik er een versturen, om de instructies dan nog is goed af te luisteren. Als je eenmaal in de "vaste" sms omgeving zit, wordt er misschien verteld, dat het oude bericht nog aanwezig is, zoniet weet je wel wat je dan de volgende keer kan doen, als het niet goed verstaanbaar is.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
ik denk dat dit een goede tip is, dus +
maar je onderschat wat een onbenul ik ben in dit soort zaken.
ik heb geen mobiel (moderne fratsen ;p) waar ik mee naar m'n vaste lijn kan sms-sen, en had ik er een, dan zou ik niet weten hoe, ik heb er nog nooit een verstuurd, en eigenlijk ook geen plannen in die richting ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3x test sms naar mezelf verstuurd. 4 zou inderdaad het bericht moeten herhalen, verder geen mededelingen andere sms'jes, en de derde die ik nu nog niet afgeluisterd heb lijkt niet doorgezet te worden naar voicemail. (kpn)
Rieneke1
13 jaar geleden
okee, bedankt!!