hoe je kun synchroniseren van een iphone 6 weer ongedaan maken?

ik had foto's gewist van mijn "oude "tel , maar toen ze naast elkaar lagen zag ik dat de foto's ook van mijn nieuwe iphone waren gewist.
Voordat ik nu de contacten van mijn "oude tel "ga wissen wil ik dus het synchroniseren eraf hebben zodat ik straks niet al mijn contacten kwijt ben

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (1)

Het is niet mogelijk een synchronisatie ongedaan te maken. De iPhone maakt gebruik van flash memory en de bestanden zijn bijna zo goed als weg.

In vervolg altijd back ups maken voordat je synchroniseert.